Despre afaceri
„Pentru a avea succes, trebuie sa ai inima in afacere si afacerea in inima” – Thomas Watson Sr.
„O afacere trebuie sa evolueze, sa fie amuzanta, sa te ajute sa iti exersezi spiritul creativ” – Richard Branson.
„Afacerea are doar doua functii – marketingul si inovatia” – Peter Drucker.
„Statisticile sugereaza ca atunci cand clientii se plang, antreprenorii si managerii ar trebui sa fie incantati. Clientul nemultumit reprezinta o oportunitate si mai mare de afaceri” – Zig Ziglar.
Despre inovatii si idei
„Problema nu este cum poti sa faci loc pentru ideile inovative in mintea ta, ci cum sa scapi de cele vechi” – Dee Hock.
„Ideile marete se confrunta deseori cu o opozitie violenta din partea mintilor mediocre” – Albert Einstein.
„Cand inovezi, pregateste-te ca toata lumea sa iti spuna ca esti nebun de legat” – Larry Ellison.
„Nu conteaza cate idei ai, ci cate materializezi” – Advertisment of Accenture.
Despre oameni si echipe
„Angajeaza caractere. Instruieste talente” – Peter Shulz.
„Managementul nu inseamna altceva decat sa-i motivezi pe oameni” – Lee Iacocca.
„Daca nu poti hrani o echipa din doua pizza, inseamna ca aceasta este prea mare” – Jeff Bezos.
„Niciun lucru minunat nu a fost dobandit fara entuziasm” – Ralph Waldo Emerson.
Despre personalitate
„Viata inseamna sa „incerci anumite lucruri si sa vezi care functioneaza” – Ray Bradbury.
„Oamenii care nu isi asuma riscuri fac doua greseli majore pe an. Oamenii care isi asume riscuri fac doua greseli majore pe an” – Peter Drucker.
„Esti inconjurat de solutii simple, evidente, care te pot ajuta sa iti majorezi venitul, puterea, influenta si succesul. Problema e ca tu nu le vezi” – Jay Abraham.
„Nu supravietuieste cea mai puternica dintre specii, nici cea mai inteligenta, ci aceea care reactioneaza cel mai bine la schimbare” – Charles Darwin.
„Succesul presupune sa-ti placa de tine, sa-ti placa ceea ce faci si cum faci” – Maya Angelou.
„Judeca un om in functie de intrebarile sale, nu in functie de raspunsuri” – Voltaire.
„Trebuie sa te astepti la lucruri marete din partea ta, inainte de a le realiza” – Michael Jordan.
„Nu poti cladi o reputatie bazandu-te pe ceea ce o sa faci pe viitor” – Henry Ford.
Despre marketing si comunicare
„Sistarea reclamelor pentru a economisi bani este ca si cum ai opri ceasul, pentru a economisi timp” – Henry Ford.
„Cultura este brandul tau” – Tony Hsieh.
„Implica-te, nu vinde… fii un co-creator, nu un om de marketing” – Tom HC Anderson.
„Gandeste ca un editor, nu ca un om de marketing” – Dave Meerman Scott.
Despre creativitate
„Lucrurile de care ne temem cel mai mult in companii – fluctuatiile, dezechilibrele, tulburarile – sunt principalele surse ale creativitatii” – Margaret J. Wheatley.
„Curiozitatea vizavi de viata, in toate aspectele ei, consider eu ca este secretul marilor creatori” – Leo Burnett.
„Nu poti astepta inspiratia, trebuie sa te duci dupa ea cu o bata” – Jack London.
Despre invatare
„Cand supravietuiesti unui esec, dobandesti mai multa incredere in tine. Esecurile reprezinta o cale excelenta de invatare… dar trebuie mentinute la minimum” – Jeffrey Immelt.
„Succesul reprezinta capacitatea de a trece de la un esec la altul fara a-ti pierde entuziasmul” – Winston Churchill.
„Nimic din ceea ce se merita cunoscut nu poate fi invatat” – Oscar Wilde.