Voi ati auzit de indexare semantica latenta, Black-Hat SEO sau de Google Colibri? Eu una nu, pana cand nu am citit cartea celor doi autori romani Andrei Ursachi si Eugen Sotropa – `Domina topul motoarelor de cautare`. O carte aerisita, inovativa, accesibila, concisa, dar plina de informatii utile pentru afacerea oricui.
Desi auzisem de SEO si de beneficiile unei campanii de PR axata pe social media, poate ca pana a citi aceasta carte extrem de bine scrisa, nu constientizam atat de bine cat este de important sa iti cresti vizibilitatea online sau sa cresti increderea clientilor tai prin continut. Am invatat sa apreciez si sa dezvolt pentru afacerea mea un continut de calitate, atragator si presarat la tot pasul de cuvinte-cheie. In Romania este inca greu sa te diferentiezi sau sa ii educi pe clienti sa aprecieze o strategie de diferentiere de valoare.
Multi clienti si chiar antreprenori sunt inca retinuti cand vine vorba de nou, de schimbari, de ideea colaborarii cu firme de publicitate si atragerea succesului prin publicitate clasica sau prin marketing online.
Dar cu `Domina topul motoarelor` pe raftul cat mai multor librarii, sunt sigura ca atat publicul de specialitate, cat si publicul larg vor avea oportunitatea sa se informeze corect si sa isi `optimizeze` vechile notiuni si conceptii sau prejudecati despre cum se face business corect in Romania.
Recomand cu caldura tuturor colegilor mei de breasla, aflati la inceput de drum sau experimentati, sa invete de la doi antreprenori romani de succes, cu care am colaborat deja pentru optimizari SEO. Cu Andrei Ursachi si Eugen Sotropa te simti intotdeauna alaturi de parteneri incredere, oameni frumosi cu care poti sa faci business ca intre prieteni.
Insa prieteni reali, care iti atrag atentia atunci cand gresesti. Iar rezultatele se vad continuu. Si sper sa isi incante cititorii cu multe asemenea carti, caci se pricep cu siguranta, iar atunci cand faci lucruri de calitate si mai pui si un strop de pasiune, rezultatele sa vad de departe. Si se vad online!