Magazin

Strategii referitoare la îmbunătățirea serviciilor de consultanță financiară

Firmele trebuie să se gândească diferit la serviciile clienților și la toate serviciile pe care îl oferă. Tehnologia schimbă rapid cerințele clienților și modul în care se desfășoară activitatea. Următoarele strategii vă pot face să gândiți și să comunicați cu partenerii, managerii, personalul și clienții. Procedând astfel, firma dvs. poate dezvolta strategii care abordează pericolele cheie ale firmei: lipsa de creștere și lipsa de dezvoltare a talentelor. Lista nu este realizată ținând cont de nivelul de importanță, ci este mai degrabă o listă care să vă ajute să gândiți și să dezvoltați strategii benefice.

1: Independență

Regulile de independență au avut un rol important în această profesie, în serviciile de bază ale impozitelor și contabilității, însă reprezintă, de asemenea, un factor care impune limite atunci când vine vorba de amploarea și profunzimea serviciilor pe care o firmă le poate oferi clienților săi. Ne referim la aceste servicii ca fiind adiacente (noi pentru firma sau afacerea în curs de extindere) și în curs de transformare (noi servicii și descoperiri). Este foarte important să știi unde să joci pe piață și cum să câștigi. Ar fi mai bine ca firma dvs. să aleagă să crească numărul de servicii oferite? Care procent din veniturile dvs. curente provin din serviciile de bază? De ce servicii au nevoie clienții dvs. existenți?

Niveluri de servicii

Creați o listă de servicii de care întreprinderile mici și organizațiile non-profit au nevoie. Da, contabilitatea și respectarea impozitelor sunt incluse în această ofertă. Dar există multe servicii care pot fi evaluate mai mult și sunt mai importante pentru conducerea companiei sau a organizației. Unele dintre serviciile de nivel înalt, cum ar fi planificarea strategică, responsabilitatea, dezvoltarea talentelor, team building-ul, tehnologia, strategia web, proiecțiile privind fluxul de numerar și bugetarea, sunt adesea trecute cu vederea datorită accentului pus pe serviciile de nivel 1 (plata facturilor, raportul financiar, impozitul pe venit etc.).

Echipă ce oferă servicii

Pentru a extinde serviciile de contabilitate oferite clienților, firmele ar trebui să folosească o echipa care să ofere astfel de servicii, și nu doar o persoană. Acest lucru permite oferirea de servicii mai bune clientului, permite utilizarea abilităților unice și ajută în planificarea succesiunii. Nu toate aceste servicii necesită o licență CPA, astfel încât este posibil ca firmele să creeze echipe compentente mai mari. Firma dvs. dispune de o astfel de echipă?

Liderii

Fiecare echipă are nevoie de un lider pentru a asigura succesul. Care sunt caracteristicile liderilor? Ei au un scop mai mare decât ei înșiși, sunt formatori de echipă, au acces la resurse, au o experiență dovedită și au pasiune. Cunoscând abilitățile unice ale oamenilor, este mult mai ușor să identifici liderii. În prea multe firme, serviciile de contabilitate pentru clienți au fost atribuite persoanelor fără aceste caracteristici și au rămas fără resurse pentru a face față provocărilor. Cine sunt liderii firmei dvs? Există lideri pasionați de activitatea desfășurată?

Procese unice

Fiecare firmă ar trebui să utilizeze procese unice. Aceste procese ar trebui să mențină coerența și să-i instruiască pe ceilalți. Prin denumirea procesului, stăpâniți procesul și puteți face diferența. Începeți prin listarea proceselor pe care firma dvs. le utilizează în prezent în serviciile de contabilitate ale clienților. Definiți procesele de care aveți nevoie pentru a satisface cerințele clientului. Gândiți ca o firmă de tip start-up, pentru a reduce riscurile asociate conducerii, personalului, platformei, serviciilor, prețurilor, capabilităților, tehnologiei, oportunităților, complexității și reglementărilor. Ce procese unice aveți în prezent? De ce procese unice aveți nevoie pentru a vă dezvolta? Cine va fi responsabil pentru dezvoltarea acestor procese și când?

Platformă și model de afaceri

Încercarea de a utiliza platforme vechi și tactici de economie bazate pe efort nu va funcționa. Firmele au nevoie de o platformă care să favorizeze colaborarea dintre client, membrii echipei de clienți ai serviciilor de contabilitate și alți consilieri (interni și externi). Soluțiile bazate pe cloud îndeplinesc această cerință și sunt rapid implementate de firmele de vârf. Transferul de fișiere, reconcilieri și introducerea de date sunt sarcini care pot fi eliminate cu noile platforme bazate pe Cloud.

După cum puteți observa există diferite strategii de îmbunătățire a serviciilor de consultanță financiară. Fiecare firmă de contabilitate alege strategia care i se pare mai bună, astfel încât să ofere clienților cele mai bune servicii.

Firma de contabilitate din Craiova, numită Pilaro Expert, oferă clienților săi servicii de cea mai bună calitate. Aici veți găsi întotdeauna un contabil Craiova cu experiență, care vă va oferi cele mai bune servicii de consultanță financiară.

Citeste si...  Videochatul - Un raspuns pentru femeile in cautare de job
Previous ArticleNext Article
Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional. Pasiunea mea pentru lumea virtuala se traduce in creare si dezvoltare de site-uri si portaluri, atat externe, cat si pentru portofoliul intern.

Lasă un răspuns

x
Da-mi un "Like":