Magazin

Importanța rafturilor dintr-un magazin

În prezent, vorbim în permanență despre marketing și despre modul în care brandurile ar trebui să arate pentru a-i atrage cu adevărat pe consumatori. Este mult mai mult decât publicitate în social media, presă, radio etc. Singurele elemente cărora nu le acordăm foarte mare atenție, dar care au cel mai mare impact, sunt rafturile și culoarele.

Rafturile sunt importante pentru orice tip de client. Cei care au pe lista de cumpărături produsul care se găsește în magazinul dvs. Cei care sunt cumpărători impulsivi și doar aruncă produsul dvs. în coș. Cei care vă cunosc marca de mulți ani și sunt cei mai loiali clienți. Sau chiar și cei care tocmai au descoperit marca dvs. și doresc să încerce ceva nou. Ținând cont de tipurile de clienți există trei lucruri pe care trebuie să le luați în considerare.

Produse la îndemâna clienților

Pentru a atrage atenția clienților asupra produselor din magazin, rafturile trebuie amplasate astfel încât să fie la îndemână tuturor celor care intră în magazin. Există magazine mari care sunt vizitate de zeci și sute de oameni. Produsele sunt așezate la vedere, la îndemâna tuturor. De asemenea, sunt foarte bine organizate pe rafturi, atrăgând atenția clienților.

Modul de luarea a deciziei

Desigur, se pot face multe lucruri, în ceea ce privește marketingul și publicitatea, înaintea intrării consumatorilor în magazin, dar când sunt acolo, când se află în fața rafturilor, trebuie să ia decizia de a cumpăra efectiv produsul. Chiar dacă ați făcut reclamă produsului, consumatorul este posibil să o fi ratat, iar concurența dvs. poate schimba strategia în ceea ce privește rafturile, determinând consumatorul să aleagă produsele sale.

Ultima șansă

Consumatorii dvs. s-ar putea să vă fie loiali pe rețelele de social media și există posibilitatea de a le fi câștigat încrederea, dar până nu cumpără produsul dvs., nu ați reușit nimic. Așadar, puteți privi rafturile ca o ultimă șansă de a încheia tranzacția cu clienții dvs.

Așadar, acum că știți câteva informații despre etapele pentru consumatori, vrem să vă oferim ultimele sfaturi cu privire la rafturi.

Locația! Consumatorul dvs. este pregătit să cumpere, dar produsul dvs. nu este așezat în poziția corectă. Este important ca produsul dvs. să fie chiar în fața consumatorilor atunci când aceștia sunt pregătiți să aleagă.

Citeste si...  Cat de necesare sunt firmele de servicii funerare?

Ambalajul produsului! Cu siguranță știți că ambalajul produsului dvs. este foarte important dacă doriți să vă diferențiați de concurență și să îi faceți pe consumatori să aleagă produsul dvs.

Calitate! Nu doar ambalajul este important, ci și calitatea. Dacă produsele pe care le oferiți consumatorilor sunt de cea mai bună calitate, aveți toate șansele să-i determinați pe aceștia să le cumpere.

Preț! Prețul produsului dvs. este ca un joc între dvs. și concurenții dvs. Vă poate avantaja și dezavantaja în multe feluri. Este important să țineți prețurile sub control, astfel încât să nu determinați consumatorii să cumpere produsele oferite de concurență.

Toate acestea sună foarte simplu, nu-i așa? Nu este tocmai așa. Pentru a-i determina pe consumatori să vă cumpere produsele trebuie să munciți mult, dar în cele din urmă merită să faceți asemenea eforturi. În final, produsele dvs. vor fi cele alese de pe rafturi de către consumatori.

Produsele bine organizate pe rafturi vor atrage întotdeauna atenția clienților. Pentru a le organiza în mod corespunzător, trebuie în primul rând să vă achiziționați rafturi de cea mai bună calitate. Pentru a le achiziționa, tot ceea ce trebuie să faceți este să intrați pe rafturionline.ro. În acest magazin veți găsi o gamă variată de rafturi pentru magazin. De aici puteți cumpăra rafturi metalice sau rafturi depozitare.

În cazul în care aveți nevoie de o schelă de aluminiu, de schele mobile, de o miniplatformă sau de scări mobile cu platformă, tot în acest magazin le puteți găsi.

Rafturile metalice puse la dispoziția clienților sunt potrivite pentru spații comerciale și industriale. Rafturile metalice de tip comercial le puteți folosi în supermarketuri, pet shop-uri, magazine de unelte pentru întreținere și reparație, centre auto, magazine universale, magazine cu sistem cash & carry, magazine cu produse reduse și puncte de vânzare.

După cum puteți observa, puteți alege dintr-o gamă variată de rafturi, astfel încât să vă așezați în mod organizat produsele pentru a-i determina pe consumatori să le cumpere.

Specialiștii Frameworks, compania care deține acest magazin, au peste 10 ani de experiență în domeniu și sunt oricând pregătiți să vă ofere cele mai bune sfaturi în amenajarea spațiilor comerciale.

Datorită specialiștilor Frameworks, vă veți transforma spațiile comerciale în spații organizate, îmbunătățind experiența consumatorilor în alegerea produselor dvs.

Previous ArticleNext Article
Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional. Pasiunea mea pentru lumea virtuala se traduce in creare si dezvoltare de site-uri si portaluri, atat externe, cat si pentru portofoliul intern.

Lasă un răspuns

x
Da-mi un "Like":