De la demarare la program şi aşteptări
V-aţi hotărȃt pentru colaborarea cu agenţia OBLYO DIGITAL. Acesta este un lucru minunat. Ea va fi de acum agenţia care se va ocupa de binele afacerii Dumneavoastră. Nici un alt jucător de pe piaţa marketingului digital nu ar putea-o face mai bine.
Dar să nu credeţi că de acum încolo veţi sta cu mȃinile în sȃn, aşteptȃnd ca ea să facă totul, iar beneficiile să vă cadă pur şi simplu din copac în buzunare şi în visteria companiei. Şi asta în timpul cel mai scurt cu putinţă.
Nu, nicidecum. Abia a început un proces complex şi nu o cursă contra-cronometru cu sufletul la gură, cu nopţi nedormite, sudori reci etc. Cȃştigul, în acest domeniu, nu se realizează de azi pe mȃine, ci el este urmarea unui program profund conceput, studiat şi implementat, cu etape, urmăriri, evaluări intermediare, dar şi schimbări de direcţie, amplificări sau încetiniri, fără garanţia absurdă (oferită de o mare parte a concurenţei) a realizării, în 6 luni de zile, a miraculoasei şi certei indexări, la căutarea prin motoare, pe paginile online ale Internetului, într-un palier superior îngust şi riguros determinat.
A început o campanie, roadele creşterii vor fi sigure, colectivul de profesionişti ai agenţiei, experimentat, ambiţios şi onest, este mobilizat total în acest efort, iar Dumneavoastră veţi munci în a-l susţine, veţi fi un partener al luia în această muncă, derularea programului de campanie vă va solicita din plin atenţia, decizia, capacitatea de înţelegere şi adaptare.
Veţi fi, practic, de la depărtare, colegul lor în această călătorie care poate dura mai mult sau mai puţin, dar în care consecvenţa, inteligenţa, curajul, sinergia sunt factorii cheie ai reuşitei.
Mixul de campanie, în ofensivă
SEO, conţinut,Google Adwords, punerea la dispoziţie a platformei eBloguri.ro – toate căile de atac, unite într-un mix complet vor fi folosite la capacitatea maximă a focului pentru creşterea calitativă şi consistentă a imaginii Dumneavoastră, ascensiunea absolută pe pagina de căutare a motorului, rată de vizualizare în continuă creştere, creşterea cifrei Dumneavoastră de afaceri, obţinerea profitului material, a mulţumirii şi confortului.
Adaptată permanent la concluziile studiilor de profil din străinătate şi din Romȃnia, OBLYO DIGITAL AGENCY cunoaşte tendinţele mediului digital în anul curent şi perspectivele de viitor. Nu se lasă niciodată surprinsă. Se implică atȃt în tedinţa care cheamă schimbarea, cȃt şi în tendinţa care reclamă conservarea.
În cazul SEO-ului, sfatul specialiștilor este că auditul site-urilor ar trebui să fie făcut la fel ca și vizitele de control la medicul de familie. Pentru menținerea website-ului Dumneavoastră, în calitate de client, într-o stare bună, specialiştii de aici realizează un audit regulat, urmărind actualizările algoritmilor din motoarele de căutare. Iar un audit SEO complet trebuie făcut la 6 luni. Partea din bugetul Dumneavoastră alocată utilizării instrumentelor SEO, împreună cu cea alocată strategiilor de remarketing, va determina decisiv gradul de eficienţă al campaniei.
SEO are legătură cu obținerea unor clasamente mai bune în paginile cu rezultate ale motorului de căutare Google, Yahoo, Bing și ale altor motoare de căutare importante. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să vă asigurați că site-ul Dumneavoastră conlucrează într-un mod dintre cele mai cordiale cu motorul de căutare.
Advertorialele, adică articolele de promovare aparţinȃnd componentei de Content Marketing, reprezintă unul dintre elementele mix-ului echilibrat de Content Marketing, SEO, social media și Link Building – acest nucleu reprezentȃnd cel mai eficient aspect al marketingului digital practicat şi oferit de echipa OBLYO DIGITAL. Advertorialele vorbesc, advertorialele prezintă, advertorialele influenţează decizia publicului. Strategia de content marketing trebuie obligatoriu bine pusă la punct. Şi este.
Spre diferenţă de concurenţa care, deşi cunoaşte expresia „Content is king”, nu alocă o parte importantă din bugetul lor pentru conținut, agenţia consideră content marketing-ul unul dintre cele mai importante aspecte ale campaniei. Şi această diferenţă face diferenţa. Alături de ele, postările de blog reprezintă conţinutul care se pare că e cel mai eficient în aducerea de conversii.
Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate online plătită.
Doriţi, fireşte, să profitaţi de numărul mare de oameni care caută informații asupra produselor ori serviciilor Dumneavoastră. Atunci când este folosit în mod corespunzător, Google AdWords are potențialul de a trimite un număr mare de persoane care doresc exact ceea ce aveți de oferit, el vă permite să vă concentrați asupra persoanelor care caută acest lucru.
Echipa OBLYO DIGITAL AGENCY ştie acest lucru şi mizează pe acest important instrument.
Numai aceia care doresc să vă cumpere produsele sau serviciile sunt trimise pe site-urile dvs. prin intermediul acestei platforme. Ea foloseşte la poziţionarea anunţurilor în paginile rezultatelor căutării Google, în produsele Google (YouTube, Gmail etc.) și la mii de alte site-uri care participă la programul AdWords ca editor (adică Google AdSense). Întregul sistem AdWords funcționează ca o licitație mare în care agenții de publicitate concurează pentru locurile de publicitate disponibile.
Aici se cunoaşte şi diferenţa de specificitate în lucru
Dar cu fiecare component se lucrează diferit. Accentul lor este totuşi altul. Iar dacă nu cunoşti ponderea lor exactă, rişti să confunzi pedala, iar şanţul este aproape…
Campania trăieşte prin toate, dar mobilitatea ei ascultă de caracteristicile funcţionale ale fiecăruia în parte.
AdWords este pentru site-urile și site-urile Google care utilizează Google Adsense,
în timp ce principiile SEO sunt aplicabile pentru toate motoarele de căutare.
Iată caracteristicile de care ţine cont echipa de specialişti OBLYO DIGITAL în lucrul curent cu măsurile aplicate ale programului, pentru obţinerea optimului funcţional:
• Anunțurile AdWords apar în partea de sus și în partea inferioară a rezultatelor căutării Google și, în anumite condiții, se pot obține una dintre aceste poziții de anunțuri,
însă cu SEO trebuie lucrat mult mai greu pentru a obține una dintre pozițiile de top în rezultatele căutării organice;
• Adwords este mai rapid decât SEO, deoarece se pot crea campanii publicitare aproape instantaneu și se poate începe obţinerea traficului orientat, în timp ce cu SEO este nevoie de mult mai mult timp (în special pentru site-urile noi) pentru a obține clasamente bune și trafic;
• Cu AdWords este mai ușor să se calculeze rentabilitatea investiției, în timp ce cu SEO este mai dificilă, deoarece există mult mai mulți factori care joacă un rol și nu doar cheltuielile și veniturile. Când se opreşte campania AdWords, traficul se oprește, dar odată ce se începe obținerea traficului organic cu SEO, aceasta va continua pe termen lung;
• Cu AdWords pot fi vizate mai multe cuvinte-cheie simultan, în timp ce SEO necesită concentrarea doar pe câteva cuvinte-cheie pentru rezultate optime;
• Cu AdWords se poate face publicitate pe alte site-uri și site-uri Google care utilizează Google Adsense, dar rezultatele SEO sunt doar pentru paginile cu rezultatele căutării.
Două cuvinte-cheie
Toate acestea sunt cunoştinţe, competenţe şi metode la OBLYO DIGITAL AGENCY.
Ele sunt îndreptate într-un singur sens: reuşita campaniei, sporirea de imagine a afacerii Dumneavoastră, poziţionarea cȃt mai înaltă şi, în final, cȃştigul material şi satisfacţia unui business motivat, în care vă regăsiţi eforturile şi aspiraţiile.
Aici, cele mai importante cuvinte-cheie sunt „reuşita” şi „onoarea”.