Merita Citit

Merita sa citesti cele mai bune articole.

  • Life
  • Magazin
  • Tech
  • Medical
  • Casa&Gradina
© 2023 Meritacitit.ro
Font ResizerAa

Merita Citit

Merita sa citesti cele mai bune articole.

Font ResizerAa
Search
  • Life
  • Magazin
  • Tech
  • Medical
  • Casa&Gradina
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Merita Citit > Blog > Magazin > 7 idei de amenajare a unui spațiu de birouri
Magazin

7 idei de amenajare a unui spațiu de birouri

Ultimul Update 2019/10/14 at 6:24 AM
Publyo.ro Published 14 octombrie 2019
Distribuie
6 Min Read
Distribuie

În ultimii ani, tot mai multe dintre companiile din țara noastră s-au aliniat trendului internațional și au început să acorde mai multă atenție amenajării birourilor. Antreprenorii au înțeles că spațiile generoase, cu un design atrăgător și o atmosferă plăcută motivează angajații, cresc eficiența, calitatea și productivitatea muncii. Mai mult, un decor reușit impresionează partenerii de afaceri și oferă credibilitate business-ului. Practic, vorbim de cartea de vizită a firmei, un loc unde resursele pot fi folosite într-un mod inteligent pentru a crea un spațiu de lucru creativ și multifuncțional. Iată câteva idei interesante pentru amenajarea birourilor.

Contine
1. Spații free range2. Accent pe branding 3. Cât mai multă lumină 4. Utilizarea unui plafon modern 5. Abordarea mediului de lucru natural 6. Integrarea zonelor de relaxare 7. Mobilier de calitate

1. Spații free range

Deja pe val de ceva vreme, ideea de coworking își păstrează utilitatea în decorarea birourilor unei companii. Caracteristicile acestui tip de design includ zonele complet deschise, dar și spațiile dinamice care pot avea întrebuințări multiple. Explicația ar fi că varianta open space nu are de fiecare dată impactul dorit de angajator, de a încuraja colaborarea între angajați, de aceea sunt intercalate și zone care să le ofere oamenilor un sentiment mai mare de intimitate atunci când au nevoie. Practic, orice angajat are nevoie și de un spațiu unde să se retragă pentru o întâlnire cu clientul, discuții informale cu alți colegi sau o mai bună concentrare asupra sarcinilor de lucru. Abordarea free-range trebuie să se plieze pe activitatea companiei, fiind ideală pentru firmele cu oameni tineri sau departamente care necesită munca în echipă.

2. Accent pe branding

Concurența își spune cuvântul chiar și în ceea ce privește modul de amenajare a spațiului de birouri. Așadar, au de câștigat companiile ale căror clădiri fac trimitere la brand-ul propriu, aduc un plus de imagine și știu să își facă marca să iasă în evidență prin orice stil abordat. Vorbim de așa-numitele birouri landmark, impunătoare, cu o calitate excelentă a finisajelor și detalii ce fac referire la brand. Poate fi folosită sigla companiei în interiorul birourilor, se pot integra în decor culorile specifice brandului, elemente care să reflecte valorile firmei sau chiar citate motivaționale ce includ motto-ul societății.

3. Cât mai multă lumină

Sediul unei companii trebuie să fie impunător și elegant, să atragă atenția într-un mod pozitiv. Cel mai ușor se poate obține acest lucru prin utilizarea unor ferestre mari sau chiar a unor fațade din sticlă. Pe lângă aspectul estetic deosebit, aceste structuri oferă o priveliște spectaculoasă a exteriorului clădirii. Mai mult, angajații vor fi mai productivi deoarece beneficiază din plin de lumina naturală.

4. Utilizarea unui plafon modern

Mulți dintre antreprenori s-au obișnuit să acorde atenție doar zonelor inferioare și pereților când vine vorba de amenajarea birourilor. De multe ori, tavanul nu primește atenția cuvenită, cu toate că este vorba despre un element care asigură izolare termică, fonică și aspect decorativ. Pentru a îmbunătăți designul spațiului, în partea superioară se poate monta un tavan casetat care optimizează volumul încăperii prin cantitatea de lumină reflectată. Acest tavan casetat maschează sistemele de ventilație, de încălzire, cablurile sau alte dispozitive mecanice ori electrice și înfrumusețează decorul. Totodată, are proprietăți de izolare termică și fonică, ceea ce contribuie la creșterea confortului angajaților.

5. Abordarea mediului de lucru natural

Deoarece angajații din noua generație pun mai mult preț pe sănătatea lor, o tendință în amenajarea unui spațiu de birouri sunt texturile și culorile inspirate din mediul natural. Angajatul modern își petrece foarte mult timp la birou, astfel că este limitat contactul său cu natura. Prin urmare, este indicat să fie utilizate în decorul birourilor materiale precum lemnul, piatra, metalele, cărămida ori imitații ale acestora. Sunt ideale și fibrele organice sau pereții realizați din plante verzi, licheni și mușchi.

6. Integrarea zonelor de relaxare

Cu siguranță în interiorul sediilor de firme moderne trebuie să găsim și spații de relaxare care să-i ajute pe angajați să fie mai creativi și muncitori. Poate fi vorba de zone pentru servirea mesei, locuri pentru odihnă și liniște, baruri pentru cafea sau chiar cocktailuri, spații pentru meditație ori camere cu jocuri.

7. Mobilier de calitate

Includerea noilor tehnologii în cadrul firmelor face ca mare parte din piesele de mobilier destinate depozitării documentelor sau aparatelor electronice să se transforme în obiecte inteligente. Scaunele ergonomice, suporturile reglabile pentru monitoare, mesele de birou multifuncționale sau instrumentele de lucru inteligente care elimină necesitatea utilizării mai multor produse sunt doar câteva dintre dotările necesare într-un birou. Mobilitatea este un factor cheie, de aceea în amenajarea unui astfel de spațiu se pune accent pe calitate și dispozitive controlate de la distanță.

Spațiul de birouri al unei firme nu este doar un loc unde angajații vin la muncă, ci și o zonă atent amenajată care stârnește interesul oamenilor. Indiferent de cultura organizațională promovată sau domeniul de activitate, combinând armonios tehnologia, esteticul și funcționalitatea spațiului, companiile vor obține un loc de muncă ce influențează pozitiv întregul colectiv.

Citeste si...

100 de echipe, magie neagră sau echipe relocate peste noapte: cele mai nebune campionate din lume

Planuri mari pe buget limitat: Cum să-ți organizezi finanțele și să nu renunți la ceea ce contează

Celtic – Rangers: cel mai mare derby din fotbalul scotian

Rutina corectă de îngrijire a tenului în funcție de tipul de piele

Inovații în HoReCa: Ce Își Doresc Clienții de la Restaurantele de Astăzi?

Publyo.ro 14 octombrie 2019 14 octombrie 2019
Distribuie Articol
Facebook Twitter Email Print
By Publyo.ro
Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional. Pasiunea mea pentru lumea virtuala se traduce in creare si dezvoltare de site-uri si portaluri, atat externe, cat si pentru portofoliul intern.
Articol Precedent Cum alegi cărțile de parenting potrivite
Urmatorul Articol Ninja, cel mai celebru streamer din lume, a plecat de pe Twitch
© 2023 Meritacitit.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?