După ce ați luat decizia că este timpul pentru un nou site web, pentru unele actualizări necesare sau pentru un redesign al site-ului curent, există câteva lucruri la care ar trebui să vă gândiți și pe care ar trebui să le transmiteți agenției de web design cu care veți colabora. La urma urmei, ceea ce vă doriți este să aveți succes cu noul site, iar asta este și ceea ce își dorește o agenție web design cu experiență.
În rândurile care urmează, vă vom prezenta doar patru aspecte principale bine de avut în vedere înainte de a demara procesul de creare site web sau realizare site de prezentare.
- Care este scopul site-ului web? Aceasta este poate cea mai importantă întrebare la care ar trebui să răspundeți înainte de a începe întreaga procedură de creare site. Ceea ce doriți este să vindeți widget-uri? Doriți să oferiți informații despre produsele sau serviciile pe care le puneți la dispoziție? Scopul este cel de a converti vizitatorii site-ului în leaduri? Dacă veți răspunde cât mai clar la această întrebare, veți reuși să ghidați firma web design în direcția potrivită, astfel încât să aibă deja o idee de ansamblu referitor la cum vă poate proiecta cel mai eficient site compatibil cu obiectivele pe care le-ați stabilit.
- Cine va folosi website-ul? Aceasta este o întrebare la fel de importantă ca cea de mai sus. După ce ați decis care este scopul site-ului web, va trebui să vă gândiți cine va folosi site-ul și poate chiar la un public-țintă. Astfel, vă veți rafina obiectivele și, de asemenea, veți ghida mai bine conținutul. Persoanele care vor utiliza site-ul sunt deja familiare cu industria în care lucrați? Dacă nu, va trebui să vă asigurați că tot conținutul este clar și inteligibil.
- Ce buget aveți la dispoziție? Este, într-adevăr, o întrebare dificilă și inconfortabilă, dar răspunsul este de o importanță uriașă. Înainte de a începe procesul de creare site web, trebuie să știți cu precizie care este bugetul de care dispuneți. Astfel, puteți avea o discuție onestă cu agenția web design și veți înțelege ce opțiuni se potrivesc cel mai bine cu bugetul pe care îl dețineți. De exemplu, dacă dispuneți de un buget restrâns, poate fi posibil să folosiți un șablon gratuit, în locul unuia personalizat. Este posibil să aveți tot felul de idei despre anumite funcționalități pe care le doriți pe site și trebuie să vă asigurați că bugetul pe care îl aveți poate satisface aceste nevoi.
- Care este termenul-limită? Una dintre informațiile principale pe care agenția web design trebuie să o știe are legătură cu data la care aveți nevoie de site. Desigur, și clienții doresc să știe când anume va fi finalizat site-ul. În general, răspunsul variază în funcție de proiect. Există întotdeauna factori care pot încetini procesul de realizare site web, cum ar fi nevoia unor revizii suplimentare sau conținutul nu este gata sau clientul nu răspunde prompt la e-mailurile trimise de firma web design. La fel de bine, există și modalități prin care puteți colabora cu agenția web design astfel încât să accelerați procesul. Dacă veți oferi informații clare și de ajutor pentru formularea conținutului, dacă puteți oferi o direcție precisă a ceea ce vă place sau nu vă place în ceea ce privește design-ul, toate aceste informații vor fi de mare folos pentru satisfacerea cerințelor pe care le aveți, cu minimum de revizii. Dacă doriți să lansați site-ul la o anumită dată, atunci la prima discuție pe care o purtați cu agenția web design trebuie să menționați această dată.
Atât timp cât clientul și agenția web design se află pe aceeași pagină, sunt șanse aproape 100% ca proiectul să fie predat la timp.