Brandul Heineken lansează o nouă campanie globală sub sloganul „We’ll Met Again”. Aceasta celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context al pandemiei, dar și modurile inventive prin care oamenii au menținut atmosfera „ieșirilor în oraș”, din siguranța propriilor case.
Spot-ul, pe care îl puteţi urmări în continuare, este disponibil pe canalul oficial de YouTube al mărcii şi se lansează exact la un an de la campania Heineken #SocialiseResponsibly. „Ode To Close” a fost doar prima dintr-o serie menită să sprijine consumatorii în timpul perioadei de izolare.
Campania ce tocmai a fost lansată prezintă diferitele moduri în care oamenii au transformat momentele banale, de zi cu zi, din carantină, în ceva neașteptat și distractiv. După cum se poate observa, de la ținute elegante purtate în timp ce ducem gunoiul menajer până la transformarea acțiunii de a plimba câinele într-o adevărată petrecere, conceptul creativ Heineken recunoaște puterea consumatorilor care și-au folosit creativitatea pentru a-și păstra optimismul după mai bine de un an de restricții.
Spotul TV a fost realizat de regizorul premiat François Rousselet și filmat în Barcelona, Spania, respectând toate măsurile de siguranță în vigoare. Acesta a declarat că „We’ll Met Again a fost un proiect extraordinar. În ciuda tuturor restricțiilor, am realizat un film care aduce un omagiu ingeniozității oamenilor în timpul carantinei, care au făcut tot posibilul pentru a rămâne conectați unii cu ceilalți.”
„Heineken își propune să spună povești în care să se regăsească oameni din întreaga lume. Când am lansat ODE TO CLOSE în urmă cu mai bine de un an, planeta era în carantină și mesajul nostru se concentra pe siguranța clienților noștri – „Socializați în mod responsabil!”. Campania WE’LL MEET AGAIN explorează sentimentul colectiv al momentului, prezentând experiențe din viața reală în care se poate regăsi oricine și celebrează capacitatea de a depăși momentele dificile și imaginația printr-un mesaj clar, plin de speranță pentru viitor”, a adăugat Bram Westenbrink, Heineken Global Senior Director.
Bruno Bertelli, Global CCO PublicisWW, CEO Publicis Italy, a completat că „Deși carantina și redeschiderea orașelor au fost diferite în fiecare țară, ne-a legat dorința comună de a ne reconecta cu prietenii prin intermediul momentelor sociale, precum serile petrecute în oraș. Prin WE’LL MEET AGAIN, am creat o campanie care sărbătorește acest adevăr uman, evidențiind în același timp capacitatea de a rezista și spiritul pozitiv al oamenilor din întreaga lume, care nu renunță niciodată.”
HEINEKEN este producătorul de bere cu cea mai mare prezență la nivel internațional. Este cel mai important dezvoltator și comerciant de branduri premium de bere și cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken, în portofoliul companiei se regăsesc peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Prin strategia „Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte integrată a business-ului.