Detii un magazin online sau o pagina web de prezentare a serviciilor oferite de business-ul tau si iti doresti mai mult trafic organic, mai multa vizibilitate si, implicit, mai multe incasari (tranzactii)?
Ai incercat pana acum diferite tehnici de marketing online costisitoare care, pe termen lung, nu au dat suficient randament? Poate ca ar fi timpul sa combini, cel putin, campaniile de tip PPC sau cele de comunicare si brand awareness pe retelele de socializare cu implementarea unui proces de optimizare SEO pentru site-ul tau!
Pe scurt, Search Engine Optimization (SEO) reprezinta optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare – in speta, pentru Google, cel mai mare si utilizat astfel de motor din lume. Optimizarea SEO a site-urilor urmareste, in linii mari, targetarea anumitor expresii si cuvinte cheie relevante pentru domeniul tau de activitate si oferta afacerii respective.
Ca atare, in urma unei cautari specifice efectuate de catre un utilizator de Internet, potential client pentru tine, oferta ta online va aparea afisata printre primele rezultate returnate de Google. Desigur, scopul suprem al unui proces de optimizare SEO este acela de a-ti afisa brandul chiar pe prima pozitia din topul SERPs (paginile cu rezultate), pe termen indelungat.
Cum poti tu, insa, in calitate de antreprenor, sa eficientizezi la maximum bugetul alocat acestei tehnici de marketing online?
Apeleaza la o agentie specializata in optimizare SEO!
La o prima impresie, poti chiar tu insuti sa incepi optimizarea site-ului sau, de ce nu, sa apelezi la serviciile unui freelancer? Mergand, totusi, in profunzimea lucrurilor, iti putem garanta ca cea mai eficienta varianta este sa contractezi o agentie de profil. Datorita experientei si echipei interdisciplinare detinute de aceasta, vei beneficia de servicii integrate, deoarece SEO inseamna mult mai mult decat scrierea unor texte care sa contina cuvinte cheie.

O agentie SEO se va ocupa de tot ceea ce presupune procesul de optimizare, in cadrul unui singur abonament (lunar):
– auditul site-ului (identificarea si rezolvarea problemelor de ordin tehnic si UX – User Experience);
– research-ul de cuvinte cheie si expresii de cautare valoroase pentru business-ul tau;
– crearea / actualizarea arhitecturii site-ului;
– optimizarea on-page (crearea de texte de prezentare atractive si optimizate corespunzator);
– optimizarea off-page (redactarea articolelor promotionale / informative pentru spatiul virtual, in vederea realizarii unei retele de backlink-uri cu autoritate ridicata) etc.
Astfel, apeland la o agentie pentru stabilirea strategiei si implementarea procesului de optimizare, te vei degreva de multiple sarcini si griji. In plus, revenind la buget, in functie de anvergura si climatul concurential pe care le implica business-ul tau, vei beneficia de un pachet de servicii personalizat si adaptat specificului afacerii tale, la cel mai bun raport calitate-pret.
Mai mult decat atat, pentru a urmari rezultatele si parcursul site-ului tau, controland astfel rentabilitatea investitiei tale, o agentie specializata in optimizare SEO iti va transmite lunar un raport de activitate. Acesta va contine lista tuturor activitatilor off-page si on-page desfasurate in luna respectiva, iti va indica cresterile de pozitii pentru cuvintele cheie de interes, precum si multe alte detalii importante.
Astfel, de la o luna la alta, vei avea o perspectiva graduala asupra evolutiei afacerii tale online, raportate la investitia ta. De asemenea, in baza aceluiasi pret platit, vei putea beneficia periodic de consiliere, in vederea stabilirii unor noi actiuni menite sa contribuie la rezolvarea problemelor tehnice ce pot aparea pe parcurs, cat si la mentinerera ori accelerarea progresului.
Acestea fiind zise, putem aprecia ca cea mai sigura cale de a nu risipi bani si a eficientiza la maximum bugetul alocat procesului de optimizare SEO este si va fi intodeauna colaborarea cu o singura „entitate”, ce ofera servicii complete si avizate.