Dispozitivele smart ne ajută nu doar să comunicăm mai eficient, dar şi să facem cumpărăturile dorite în timp real, simplu şi rapid. Conform estimărilor specialiştilor, mobile advertising este o piață de circa 300 miliarde de dolari. Httpool, o companie Aleph Holding și partener global al principalelor platforme digitale (Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, etc.), anunță lansarea lucrării „All of the Colours of Mobile Advertising 2021”, menită să îi ajute pe specialiștii în marketing să-și contureze și să-și îmbunătățească strategia de mobile advertising pentru 2021.
Până la final de 2021, vânzările prin comerțul mobil sunt așteptate să reprezinte 54% din totalul vânzărilor online, după cum arată Retail Emarketer. Încă de la debutul pandemiei, cumpărăturile online au devenit ceva normal, iar companiile lucrează continuu pentru a-și maximiza vânzările online. Astfel, este clar că m-commerce, comerțul mobil, nu este doar un trend trecător, ci un element din ce în ce mai popular în ultima decadă, pe măsură ce tot mai multe companii își dezvoltă website-urile, pentru a se asigura că se adaptează dispozitivelor mobile.
M-commerce și publicitatea pe dispozitive mobile sunt în strânsă legătură. Aplicațiile mobile sunt un factor de creștere a vânzărilor și veniturilor în mai multe industrii. Retail Dive a raportat că vânzările din m-commerce prin intermediul tuturor dispozitivelor, de la tablete și până la telefoane smart, au crescut cu peste 700 miliarde de dolari. Astfel, specialiștii în marketing trebuie să se asigure că practicile lor sunt cunoscute de către consumatori și că strategiile sunt permanent dezvoltate, pentru a ține consumatorii aproape și, prin urmare, pentru a crește comerțul mobil.
Opțiunile de tip „marketplace” includ vaste colecții de produse, recomandări personalizate și baze de date cu distribuitori / comercianţi înscriși pe platforme. Astfel, magazinele Facebook au fost recent lansate și implementate în noi piețe din ţări ca Marea Britanie sau Canada, iar unele brand-uri, precum Shopify, au stabilit parteneriate cu platforme ca TikTok, pentru a folosi la maximum potențialul comerțului social. „Pandemia ne-a forțat pe toți să ne adaptăm și a arătat brandurilor că trebuie să răspundă rapid la schimbare, pentru a rămâne conectate cu consumatorii lor”, explică în acest sens Rohan Noronha, Facebook Lead, Httpool Bangladesh. „O altă opțiune eficientă este Facebook Live. Brandurile o pot folosi pentru a stârni și menține interesul consumatorilor, crescând totodată vânzările directe. Livestream shopping este deja următorul pas important”.