Flower Expo revine și anul acesta cu o ediție inedită. Centrul comercial Sun Plaza își invită vizitatorii, în perioada 15 – 23 mai, să descopere o experiență senzorială cu mult parfum și culoare. Expoziția florală este un eveniment Sun Plaza cu tradiție, aflându-se la cea de-a X-a ediție. #EXTRANATURA pe Instagram este tema acestei ediții și cuprinde 4 setup-uri pregătite special pentru a aduce natura mai aproape de clienți, în centrul lor comercial preferat.
1) O perdea de flori plutitoare situată la parter, aproape de intrare principală îi va duce cu gândul la un cadru de poveste, ce merită împărtășit.
2) Cabina Telefonică, cucerită de o multitudine de flori pastelate, nu va trece neobservată. Aceasta va fi cu siguranță preferata celor care-și doresc să adauge un aspect retro feed-urilor de Instagram.
3) Culoarul de flori impresionant, în culori vibrante, plasat în aripa nouă de la parter, va fi preferatul celor care vor să-și pună în valoare ținutele pentru noul sezon.
4) Jungla urbană este spațiul care aduce vacanțele exotice mai aproape. Colțul plin de plante şi flori extravagante, poate fi descoperit la etajul 1, în zona centrală a Centrului Comercial Sun Plaza.
Fiecare dintre aceste cadre îi poartă pe vizitatori într-o poveste cu multă culoare și parfum, oferindu-le posibilitatea de a se face remarcați pe canalele de social media.
#Extranatura cu #ExtraPremii
Sun Plaza îi invită pe vizitatorii expoziției să își pună în valoare cele mai frumoase fotografii într-un concurs pe pagina de Instagram. Una dintre acestea va fi premiată cu un aranjament floral special, în valoare de 100 de Euro. Concursul începe pe 15 mai, iar câstigătorul va fi ales pe 24 mai.
Inaugurat în 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, cu o suprafață construită de 208.000 mp. Centrul comercial cuprinde patru etaje din care două destinate exclusiv cumpărăturilor, un spațiu de relaxare și o parcare subterană cu 2.000 de locuri. În 2018, Sun Plaza a finalizat cel mai amplu proces de reconfigurare și extindere din piața de retail din România, adăugând o aripă nouă și multe modificări la nivel de design. În 2019 a fost modernizat food court-ul și reamenajată o parte din terasa exterioară.