Traim intr-o societate care se afla in continua schimbare. Adaptabilitatea a devenit o cerinta de baza pentru orice afacere de succes. Desi se considera ca astazi “intreaga lume se afla la un click distanta”, omul nu se poate debarasa de obiectele fizice atat de necesare indeplinirii sarcinilor profesionale.
Corespondenta prin posta s-a transformat in e-mailuri trimise si primite aproape instantaneu, vrafurile de dosare care umpleau camere intregi au ajuns sa aiba dimensiunea unui stick de memorie, iar calculatoarele greoaie s-au micsorat si au devenit tablete care pot fi transportate cu usurinta oricand, oriunde. Cu toate acestea, produsele de birotica sunt la mare cautare chiar si in era online-ului. Iata de ce!
Intr-o companie, totul trebuie sa fie la indemana angajatilor!
Sarcinile profesionale indeplinite cu succes au doua caracteristici: eficienta si timpul scurt de rezolvare. Pentru aceste lucruri, este necesar ca angajatilor sa le fie puse la dispozitie toate cele necesare. Pentru o afacere prospera, este foarte important ca achizitiile de consumabile sa fie facute intr-un “one-stop-shop”.
Un astfel de magazin online este Officeclass.ro! De aici iti poti procura orice produs de care depinde reusita angajatilor tai, indiferent daca este cazul unei afaceri mici, medii sau mari. Apelarea la un “one-stop-shop” de birotica prezinta o serie de avantaje, printre care: economisirea de timp in cautarea tuturor celor necesare, utilizarea eficienta a resurselor umane si financiare, dar si posibilitatea obtinerii unor reduceri de pret considerabile! Spatiile lucrative au nevoie de o buna organizare si de o buna aprovizionare.
“Work from home”, la acelasi nivel cu “work from office”
In ultima perioada, munca de acasa (sau telemunca) a devenit un mod de viata. Foarte multi angajati, dintre cei care au inceput sa munceasca de acasa, doresc sa continue aceasta modalitate de lucru.
Prin urmare, biroul devine sinonim cu o camera din casa. Pentru ca eficienta sa fie la fel de ridicata ca si in perioada in care mersul la birou era norma, este necesara achizionarea de produse de birotica de calitate ridicata.
Daca la locul de munca aprovizionarea era asigurata de conducere, in cazul “work from home” tu trebuie sa te ocupi si de acest aspect. Pentru a nu duce lipsa de nimic, este indicat sa faci o lista detaliata cu tot ceea ce iti este necesar: pixuri, dosare, bibliorafturi, capsatoare, agrafe… Tu stii cel mai bine care sunt obiectele pe care le folosesti!
Freelancing-ul, in continua ascensiune
Tot mai multi oameni capata curaj si se mobilizeaza pentru a-si atinge visul: sa fie proprii lor sefi. Desi, in teorie, acest lucru suna minunat, realitatea este putin diferita. Este nevoie de cunostinte, studiu, ambitie si foarte multa perseverenta.
Totodata, fie ca afacerea ta este despre fotografie sau legume proaspete, tot ai nevoie de produse de birotica. Un freelancer nu este doar propriul sau sef, ci si propriul contabil, secretar, economist, PR si angajat. Cu toate acestea, nu trebuie sa te descurajezi! Totul se poate invata!
Indiferent daca lucrezi de la birou, de acasa sau de unde iti doresti, pentru a face o treaba de milioane, este necesar sa ai la indemana toate obiectele de birotica necesare!
Articol realizat de www.iagency.ro