Cupio România se implică din acest an în formarea tinerei generații prin susținerea educației și a performanței, lansând, cu ocazia aniversării a nouă ani de activitate, programul burselor de studii adresat liceenilor români.
Programul „Bursele Cupio” are ca scop identificarea și susținerea copiilor și tinerilor care provin din familii cu posibilități materiale reduse, cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani, având rezultate şcolare foarte bune şi obiective de carieră stabilite, care s-au făcut remarcaţi prin proiecte extracurriculare sau activităţi de voluntariat.
Nouă elevi cu rezultate remarcabile vor primi o bursă lunară în valoare de 1000 lei net pe toată durata anului școlar 2021 – 2022, inițiativă care face parte din strategia de responsabilitate socială a companiei. Bursele vor fi acordate în urma unei jurizări, fiind oferite după un proces atent de evaluare.
„Cupio reprezintă atât pentru angajații, cât și pentru clienții noștri, un brand dinamic și inovator, cu valori pe care le transpunem zi de zi în activitățile noastre. Ne-am dorit ca aniversarea celor nouă ani de Cupio să reprezinte mai mult decât celebrări specifice, ci să și vorbească despre valorile noastre. Prin acest program investim în educație și vom susține pe termen lung elevii cu rezultate bune și extrem de motivați să se dezvolte”, a declarat Raluca Ștefănescu, cofondator Cupio.
Programul de burse Cupio este unul dintre proiectele dezvoltate de companie pentru susţinerea educaţiei de calitate în România. Termenul limită până la care tinerii pot aplica este 1 iulie, iar procesul de selecție pentru această ediţie va începe în aceeași lună. Elevii selectați vor fi anunţaţi pe site-ul companiei, www.cupio.ro, în data de 30 august. Tot aici sunt disponibile mai multe detalii despre programul „Bursele Cupio”.
Site-ul cupio.ro a fost lansat în anul 2012, iar Cupio este o companie 100 % românească, care a devenit în scurt timp unul dintre cele mai importante repere în piața produselor de cosmetice profesionale. Compania are peste 10.000 de produse în portofoliu, 20 magazine, magazin online cu peste 150.000 clienți înregistrați, 11 sub-branduri și peste 130 angajați. Cupio a fost desemnat brandul numărul 1 din România în domeniul manichiurii, conform unei cercetări de piață realizată de compania Market Vector în 2018 – 2019.