Lifestyle, Merita Citit

Heart attack – cea mai nouă colaborare Akcent şi Olivia Addams

            Piesa „Heart Attack” reprezintă o colaborare unică între Akcent, unul dintre cele mai cunoscute și apreciate proiecte muzicale din România, și Olivia Addams, superstarul momentului care a reușit să ocupe locul 1 în Shazam Polonia. Mesajul piesei este despre cât de rapid ne putem îndrăgosti și despre cât de ușor este să pierdem controlul asupra ceea ce simțim.

 

„Mă bucur că am ocazia să lansez un cântec cu Olivia, una din cele mai internaționale voci din România. Cântecul a căpătat magie atunci când a înregistrat melodia. „Heart Attack” înseamnă și o cotitură în cariera mea, ca stil, ca abordare, cât și ca strategie de marketing”, spune Akcent.

 

„A fost o reală plăcere să lucrez cu Akcent pentru acest proiect! Iubesc piesa și sunt sigură că și voi o să vă bucurați la fel de mult ca mine! Vă transmit multe îmbrățișări pline de iubire!” completează Olivia Addams.

Pentru această lansare, nume precum Adrian Sînă, Olivia Addams, Achim Marian, Andreas Oberg sau George Papagheorghe au contribuit la realizarea versurilor și a liniei melodice.

 

Akcent, pe lângă succesul formidabil avut pe plan național, s-a bucurat de aprecierea și recunoștința fanilor străini, motiv pentru care piesa „Kylie” s-a auzit la Tomorrowland, unul dintre cele mai mari și iubite festivaluri de muzică. Piese precum „Dragoste de închiriat”, „Ți-am promis”, „Buchet de trandafiri” sau „My Passion” au reprezentat, pentru iubitorii de muzică, unele dintre cele mai bune cântece pe care să te distrezi alături de prieteni.

 

Olivia Addams, artistul fenomen al momentului, a cunoscut succesul într-un timp foarte scurt, ceea ce demonstrează că timbrul ei unic și munca reprezintă cheia succesului. Totul a început ca o joacă pe TikTok care, în final, s-a dovedit a fi rampa de lansare a tinerei artiste în industria muzicală. Adunând o comunitate de peste 1 milion de urmăritori, Olivia Addams se bucură de un mare succes, atât datorită publicului, cât și a calității pieselor lansate. „I’m lost”, „Dumb”, „Are We There” sau „Stranger” sunt lansările care au reușit să se bucure de aprecierea fanilor internaționali, auzindu-se pe cele mai mari radiouri din Polonia, Rusia, Bulgaria sau Turcia.

 

 

 

0
Previous ArticleCu inima la vedere, un podcast despre cea mai serioasă joacă: de-a părințiiNext Article5 reguli pentru a crea ținute office corecte

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

x
Da-mi un "Like":