Tech

3 criterii esențiale de care să ții cont dacă vrei un magazin online de succes

Internetul a adus cu sine o mulțime de facilități atât în viața noastră de zi cu zi cât și în ceea ce privește modul de a face business. Dacă până mai ieri nu concepeam să cumpărăm produse doar cu câteva clickuri, dezvoltarea mediului online a adus inclusiv schimbări în comportamentul de cumpărare și consum al clienților. Astăzi, orice afacere care se respectă are măcar un site web de prezentare, deși tendința este aceea de a crea magazine online unde clienții pot comanda orice își doresc din confortul casei lor.

Așadar, dacă ai o idee de afacere este mult mai ușor să aduci produsele tale în fața clienților potențiali prin intermediului Internetului. Tot ce trebuie să faci este să creezi un magazin online, ceea ce pentru o afacere la început de drum poate fi chiar o tactică eficientă: nu vei avea nevoie de un punct fizic și vei face mari economii la buget.

Pentru a fi sigur încă de la început că vei porni o afacere online de succes, trebuie să te asiguri că toate premisele tehnice sunt îndeplinite cu brio. Produsele tale pot fi net superioare din punct de vedere calitate sau la prețuri imbatabile sau poți să ai o politică de promovare revoluționară, însă aceste lucruri nu vor valoara aproape nimic dacă nu alegi un partener serios care să te ajute cu soluțiile tehnice de găzduire web. Poți găsi cele mai bune soluții tehnice și o echipă de profesioniști cu peste 20 de ani experiență în web hosting care te vor îndruma către cea mai bună variantă pentru modelul tău de afacere aici: https://www.hostx.ro/gazduire-site/hosting-vps-ssd-kvm.html

Iată ce trebuie să iei în considerare pentru a deschide propriul tău magazin online:

  1. Cercetează bine piața, concurenții și preferințele consumatorilor

Înainte de începe oricare altă etapă trebuie să te informezi și să studiezi cu simț de răspundere despre ceea ce fac concurenții tăi. Vezi ce tactici aplică, cum prezintă produselor și ce politici de prețuri, promovare și livrare au. Este foarte important să vezi de asemenea și care e standardul cu care sunt obișnuiți consumatorii, ce își doresc aceștia și la ce tip de produse reacționează pentru a e le cumpăra din mediul online. Făcând această cercetare, nu numai că vei prezenta la rândul tău încredere asigurându-le potențialilor clienți standardul cu care sunt obișnuiți, dar vei găsi și idei cu care să te diferențiezi față de concurență.

  1. Alege designul magazinului tău online și modul în care îți prezinți produsele

Știm cu toții că imaginea este foarte importantă și acest aspect se aplică și în cazul unui magazin online. În primul rând alege ca acesta să aibă un design cât mai simplu și concentrează-te mai mult ca platforma să funcționeze perfect din punct de vedere tehnic.

Modul în care sunt dispuse produsele, rapiditatea cu care clienții le pot găsi, afla informații despre ele și comanda sunt mult mai importante decât cum arăta pagina web în sine.

Sigur, magazinul online trebuie să arate cât mai profesionist posibil, să ai un logo adecvat și să conțină toate informațiile necesare astfel încât clienții tăi să aibă încrederea că ești un furnizor de produse de calitate.

  1. Alege platforma și web hostingul potrivite

Deși pe piață sunt multe soluții tehnice prin care poți să îți afișezi pagina ta în online, trebuie să fii atent ca platforma aleasă de tine să fie potrivită. Prin platforma aleasă nu numai că îţi vei construi magazinul online, dar îl și vei administra în fiecare zi.

De aceea este foarte important ca aceasta să fie funcțională, să nu aibă erori și paginile să se încarce rapid. Mai pe scurt, dacă serverul care găzduiește site-ul tău are căderi foarte dese sau diverse erori, site-ul tău nu va putea fi accesat în acele momente de către clienți și evident că vor alege concurența. Mai mult, Google penalizează site-urile care au astfel de probleme tehnice le va afișa mai jos în rezultatele căutărilor.

 

1+
Previous ArticleNext Article
Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional. Pasiunea mea pentru lumea virtuala se traduce in creare si dezvoltare de site-uri si portaluri, atat externe, cat si pentru portofoliul intern.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

x
Da-mi un "Like":