Tech

GfK investeşte în cercetarea de piaţă din România pentru o mai bună înţelegere a consumatorilor

             Monitorizarea continuă a nivelului consumului casnic şi a comportamentului de cumpărare din România trece la un alt nivel, prin dublarea eşantionului GfK Consumer Panel (de la 3000 la 6000 de gospodării, începând cu luna ianuarie 2022). Eşantionul va continua să fie unul reprezentativ la nivel naţional pentru populaţia ţării.

 

 

Gospodăriile care sunt parte din eşantionul GfK Consumer Panel, scanează zilnic cumpărăturile făcute şi transmit datele la GfK în timp real. Cu o experienţă bogată pe piaţă, GfK monitorizează continuu, înca din anul 1997, consumul casnic al familiilor din România, din zona bunurilor de larg consum, cu scopul de a oferi pieţei informaţii relevante, bazate pe cumpărături reale, despre obiceiurile de cumpărare în continuă schimbare.

 

Având la bază consumatorul, GfK Consumer Panel culege informaţii relevante despre comportamentul de cumpărare şi trendurile din toate canalele de vânzare şi toţi retailerii din România. Prin investiţiile făcute în dublarea eşantionului de gospodării, atât producătorii, cât şi retailerii din piaţa de bunuri de larg consum, vor putea accesa informaţii mai detaliate despre ce şi cum se cumpără, pentru a-şi înţelege mai bine consumatorii şi a crea pentru aceştia produse şi servicii de calitate.

 

Mai mult decât atât, dublarea eşantionului de cercetare va ajuta jucătorii din piaţă să combine datele reale despre cumpărături cu insight-uri legate de motivaţiile şi percepţiile consumatorilor, pentru a avea o înţelegere completă a ceea ce se cumpără şi de ce. GfK Consumer Panel este, de peste 20 de ani, partener de încredere pentru producătorii şi retailerii din România, pentru studii precum Shopper Behavior, Category Management, Innovation Tracking, Pricing, Brand Health and Brand Performance.

 

GfK conectează datele şi ştiinţa. Soluţiile inovatoare de cercetare oferă răspunsuri la întrebări esențiale de business legate de consumatori, pieţe, branduri şi media. Ca un partener de cercetare şi analiză, GfK promite clienților săi din toată lumea „creştere prin cunoaștere”.

 

 

 

0
Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

x
Da-mi un "Like":