Coca – Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas și Like Mike pentru a inspira oamenii să fie deschiși și să privească în continuare cu optimism către viitor. Un proiect unic – primul playlist ce include un mix de genuri muzicale – se află în centrul celei mai recente campanii a brandului, Open Up Playlist, care s-a lansat și în România. Anul acesta, Coca – Cola marchează 30 de ani de optimism pe piața locală, iar noua campanie de brand completează mesajul aniversar, pregătind noi experiențe celor care iubesc muzica și Coca – Cola.
Bazată pe ideea că muzica este unul dintre acele lucruri care ne ridică întotdeauna moralul atunci când trecem prin momente dificile, ne aduce împreună și ne dă o stare de bine, campania Open Up Playlist reunește această putere a muzicii, popularitatea artiștilor internaționali și vocea inspirațională a brandului Coca-Cola într-o colaborare unică. Playlist-ul, care conține trei noi piese lansate de Maluma (artist nominalizat la Grammy pentru Cel Mai Bun Album Latino în 2020), noua senzație pop – cântăreața și compozitoarea suedeză Zara Larsson, și Dimitri Vegas & Like Mike – perechea de DJ numărul 1 în lume, poate fi ascultat prin scanarea sticlelor de 500 ml și a dozelor Coca-Cola dedicate din campanie.
Noua campanie are o componentă puternică de implicare a consumatorilor, atât prin experiențele digitale, cum este filtrul AR disponibil pe Instagram, cât și prin promoția cu premii. În aplicația Coca-Cola, aceștia pot înscrie codurile de pe ambalaje, având astfel șansa de a câștiga unul dintre numeroasele premii incluse în promoție, printre care: boxe portabile, căști wireless sau o mașină hibrid.
Cei trei artiști, ambasadori ai campaniei, sunt protagoniștii unui nou spot TV al brandului, iar influenceri din România se vor alătura campaniei pentru a întări mesajul plin de optimism. „Optimismul definește personalitatea brandului Coca-Cola. Într-un an în care marcăm 30 de ani de prezență în România, ne bucurăm să oferim inspirație printr-o colaborare inedită și surprinzătoare cu artiști urmăriți de milioane de români. Muzica este o forță de neoprit, atunci când transmite un mesaj pozitiv. Cu noua campanie sperăm să atingem inimile cât mai multor oameni, să îi încurajăm să gândească pozitiv și să se bucure de fiecare clipă”, declară Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România
„Ca artist, cea mai mare satisfacție pe care o poți avea vine din posibilitatea de a oferi bucurie și inspirație oamenilor din lumea întreagă. Mai ales în această perioadă, cred că este important să ne folosim muzica și vocea pentru a transmite mesaje pozitive. Oamenii au nevoie mai mult ca niciodată de încredere și optimism, iar eu mă bucur de această oportunitate, de a fi parte dintr-un proiect muzical extraordinar, menit să inspire oamenii să danseze pe ritmurile optimismului”, spune Maluma.
„Este uimitor cum muzica a fost o legătură între oamenii din toate colțurile lumii, într-o perioadă a distanțării sociale. Pentru mine, faptul că avem la dispoziție această resursă extraordinară, muzica, pentru a oferi bucurie oamenilor, este o oportunitate minunată. Îmi place ideea campaniei și îi susțin mesajul. Îmi place să cred că, deși de multe ori nu putem să schimbăm circumstanțele, putem face diferența printr-o atitudine pozitivă. Este ceea ce îmi doresc să transmit prin această nouă piesă și prin colaborarea în acest proiect. Haideți să dăm optimismul la maxim!”, adaugă Zara Larsson.
„Ultimul an a schimbat multe lucruri, inclusiv modul în care ne bucurăm de muzică. Ne-au lipsit întâlnirile, concertele, festivalurile, cluburile. Dar energia extraordinară a muzicii și puterea ei de a aduce oamenii împreună sunt lucruri care nu au cum să dispară. Suntem încântați să colaborăm cu Coca-Cola și să împărtășim mesajul nostru fanilor muzicii de peste tot. Așa că, haideți să ascultăm vibe-urile bune pe repeat!”, completează Dimitri Vegas & Like Mike.