Unul dintre simbolurile definitorii pentru Remy este emblema care apare pe fiecare sticla, reprezentata de un centaur. Figura mitica, jumatate om, jumatate cal, isi are originea in Grecia Antica si reprezinta renumitul coniac inca din 1870. La fel ca un centaur, aceasta companie ramane cu picioarele pe pamant in timp ce tinde spre lumea ideilor si a idealurilor.
Daca este adevarat ca „esti ceea ce bei”, acest coniac ar trebui sa fie cea mai buna alegere pe care o poti face. Rafinat, sofisticat si elegant, Remy Martin spune o poveste singulara, care asteapta sa fie descoperita in fiecare moment in care savurezi aceasta bautura unica.
Afacere de familie
Desi este o afacere de proportii impresionante, care ocupa o pozitie de top in lumea corporatiilor, aceasta companie a pornit si a ramas o afacere de familie, care nu s-a abatut niciodata de la valorile care au consacrat-o.
Explicatia succesului Remy Martin consta atat intr-un orizont comun de asteptare, cat si intr-un set de valori impartasit de toti cei care fac parte din povestea acestui brand. Efortul sustinut, atentia la detalii, profesionalismul, acestea sunt doar cateva dintre calitatile care au pus baza companiei si care, pana in ziua de astazi, o ajuta sa se mentina printre primele locuri in industrie.
Antreprenoriat si dedicare
Brandul poarta denumirea celui care a pus bazele companiei in anul 1724. Afacerea Martin a fost transmisa din tata in fiu. Cat timp cifra de afaceri continua sa creasca si, implicit, numarul de angajati, conducerea firmei a fost pastrata in familie.
Desi totul a inceput ca o mica afacere, compania s-a dezvoltat treptat si, in anul 2016, a vandut peste doua milioane de sticle de coniac. Desi numerele sunt impresionante, trebuie mentionat ca via din care este produsa una dintre cele mai fine bauturi din lume se intinde pe doar cateva sute de hectare. Soiurile de struguri folosite pentru a obtine aceasta bautura premium cresc in inima regiunii Champagne din Franta.
Povestea merge mai departe
In momentul de fata, patru mari companii detin peste 85% din comertul mondial. Brandul patronat de imaginea centaurului face parte din categoria „Big Four”.
Desi Remy Martin este un brand de lux, acesta nu este destinat unui grup tinta exclusivist. Totusi, calitatea si profesionalismul de care compania a dat dovada de-a lungul timpului au pastrat Remy Martin in topul celor mai apreciate branduri din intreaga lume.
Au trecut peste 300 de ani din momentul in care aceasta afacere a pornit. Desi brandul respecta traditiile care l-au consacrat, acesta a ramas ancorat in prezent, aspect care se reflecta in succesul de care se bucura. Una dintre strategiile principale de marketing include comunicare neintrerupta cu noile generatii, cele nascute in jurul anilor ’90 (milenialii).
Insa strategia companiei Remy nu se opreste doar la postari virale pe canalele de social media, ci include si parteneriate cu case de productie muzicala renumite. De altfel, Remy Martin este unul dintre sponsorii oficiali ai premiilor Grammy.
Daca vrei sa te bucuri de aceasta bautura premium, apeleaza cu incredere la magazinul online BeiCeVrei. Aici vei gasi cele mai bune oferte pentru sortimente variate de Remy Martin. Savureaza in tihna unul dintre cele mai iubite coniacuri din lume si vei descoperi o poveste de succes, care incununeaza o bautura unica!