Wu Xing, promotor al bucătăriei chinezești în sistem delivery încă din 1999, anunță repoziționarea completă a restaurantului, după mai bine 20 de ani de la deschidere, și vine în întâmpinarea clienților cu preparate asiatice, ca o adevărată călătorie culinară către Asia. Noua repoziționare aduce cu sine un rebranding complet, de la logo și slogan până la meniu și gust, dar și campanii de comunicare și marketing adresate publicului larg.
Sub sloganul „Unboxing Asia”, noul model de business al companiei orientat către bucătăria asiatică vine la pachet cu reduceri între 30% și 40% la comenzile plasate pe noul site, dar și cu campanii inedite, care vor fi lansate până la finalul anului, cea mai remarcabilă dintre ele fiind Luna Asiatică Wu Xing. Începând cu luna august, în plus față de preparatele nou introduse în meniu, clienții Wu Xing vor putea gusta și experimenta cinci culturi gastronomice distincte regăsite pe continentul asiatic, respectiv Indonezia, Japonia, Turcia, Vietnam și India. De altfel, odată cu noua sa imagine, Wu Xing a introdus mai multe beneficii pentru clienții săi, totul pentru a diferenția restaurantul de competiţie.
„Într-o eră a digitalului, dar mai ales a restricțiilor în ceea ce privește travelling-ul, am descoperit că acum căutăm experiențe originale cu care să evadăm din obișnuit și prin care să descoperim lucruri noi. Astfel, Unboxing Asia traduce noua noastră viziune, aceea de a oferi bucureștenilor și nu numai experiențe gastronomice unice, poziționând în același timp restaurantul ca prima destinație culinară din zona asiatică pe care clienții o pot explora din confortul propriei case”, a declarat Adrian Pașita, Director de Marketing Wu Xing.
„2020 a fost anul care ne-a adus cele mai multe provocări, lucru care s-a reflectat în vânzări, Wu Xing înregistrând o scădere cu 38% față de anul precedent. Însă tot el ne-a adus și schimbări de paradigmă, ambiționându-ne să găsim cel mai bun model de business care să răspundă nevoilor actuale ale clienților noștri. Într-o piață atât de competitivă și diversificată cum este cea de delivery, este nevoie să te reinventezi constant, în același ritm cu clienții tăi, astfel încât să rămâi relevant pentru gusturile acestora. Strategia de repoziționare a restaurantului nostru reprezintă și începutul unui amplu proces de reorganizare internă, prin care urmărim să rămânem vigilenți la schimbările contextului local și global, astfel încât să putem susține obiectivele trasate pe termen lung, respectiv creșterea numărului de locații din București și, implicit, a numărului de angajați, dar și creșterea financiară a business-ului nostru”, a declarat Cristian Sandru, General Manager Wu Xing.
De la deschiderea primului restaurant în București în 1999 și până la finalul anului 2020, Wu Xing a livrat aproximativ patru milioane de comenzi pentru iubitorii de mâncare chinezească. Până la finalul anului 2021, odată cu noua repoziționare, compania urmărește să-și consolideze notorietatea în segmentul de delivery asiatic.