Cu adevărat spectaculos, Mini Cooper Countryman Plug-In Hybrid te face să te bucuri de fiecare dată când ieși cu el pe stradă. Dacă bateria este încărcată, poți seta SUV-ul să meargă în modul electric, adică cu tracțiune pe roțile punții spate. Ca în cazul unei mașini full-electric, Mini „BMW-ul” Countryman, cum am auzit spunându-i-se, merge fără zgomot.
În modul electric, adică Max eDrive, mașina mer ge maximum 50 de kilometri. Totuși, în funcție de con sumatori și de stilul ales, autonomia Mini-ului poate scădea dramatic. Oricum, nu trebuie să-ți faci un obiec tiv să mergi doar cu motorul electric, modul mixt este cel mai vibrant, antrenant și sportiv. Odată setat pe modul combinat, Auto eDrive, Mini Countryman SE devine o supersportivă de peste 200 de CP, care știe să salveze și ceva energie și să o transforme în curent electric pe care îl trimite către baterie.
Vezi și Mini Cooper S cu pachetul John Cooper Works Chili – „criminala” pentru hipsteriţe
Motorul electric care învârte roțile din spate se transformă în „dinam”, la decelerare, dar și electromotorul propulsorului clasic știe să salveze energie și să o trimită în baterii. Dacă ar fi după mine, aș fi pus și padele în spatele volanului să pot folosi mai eficient frâna de motor. Să frânez cu cutia atunci când am senzația că mașinile din fața mea lâncezesc pe șosea.
Folosit din plin, Mini Countryman consumă rezer va de curent din baterie, deci modul Max eDrive de vine inutilizabil, nemaiputând fi setat de pe consola centrală. Acum șoseaua poate deveni un aliat dacă, să zicem, începi să cobori. În pantă, mașina trebuie neapărat setată pe al treilea mod de interacțiune în tre motorul pe benzină și cel electric, adică în Save.
În această situație, Mini Countryman va folosi exclusiv motorul termic pentru a se deplasa, dar va încărca și bateria.
O MAȘINĂ CARE SE PLIAZĂ ORICĂRUI STIL DE CONDUS
Mini Countryman mai are încă trei moduri pe hardul computerului. Mai exact, trei stiluri de condus. În sensul că, dacă ești un cetățean care se gândește la schimbările climatice, poți conduce în stilul Green. Adică nu te grăbești, dar ai consum redus. Pentru cei mai repeziți, Mini are stilul Mid.
Merge să pleci primul de la semafor, că doar ești la volanul unui Mini Cooper, dar consumi mai repede resursele! Pentru ocazii, așa văd eu, când vrei să simți adre nalină, când trebuie să te strecori sau când ai nevoie de turație, Mini Cooper Countryman știe să meargă în stilul Sport. Dar, după aproape 400 de kilometri de test, nu am simțit nevoia să schimb din stilul Green.
Cu sau fără Plug-In, cu motor diesel, pe benzină sau full-electric, Mini-ul rămâne Mini. O legendă pe șosele, o mașină puternică, extrem de arătoasă, capabilă să transmită un mesaj puternic pentru șoferul său. Eu sunt MINI.
Articolul Revista CASOTECA #4! Șoferul DE Mini Countryman SE: Eu sunt MINI! apare prima dată în Casoteca.
Source: Casoteca