În 2021, a fost inaugurat cel mai mare sens giratoriu suspendat de pe Centura București Sud, Pasajul Domnești. În decembrie 2022, au început lucrările de lărgire la patru benzi a semiinelului sudic de pe Drumul Național de Centură București (DNCB), între Autostrada A1 București – Pitești și DN 5 (Jilava).
În trecut, Ionel Scrioșteanu a declarat că noul sens giratoriu, Pasajul de la Domnești, nu va soluționa complet problemele de trafic de pe Centura Capitalei:
Pasajul de la Domnești nu va rezolva definitiv problemele de Centura Capitalei, eforturile trebuie să continue cu celelalte lucrări, cu legătura cu Bucureștiul și aici CNAIR-ul a avizat proiectul tehnic a încă aproape un kilometru din Prelungirea Ghencea, deci ne-am asumat suplimentar încă un kilometru din acest bulevard către București.
Lucrările pe Centură dintre Autostrada A1 București – Pitești și Pasajul Domnești vor începe în luna decembrie. Suntem în curs pentru autorizarea lucrărilor pentru dublarea la 4 benzi.
Secretarul de Stat al Ministerului Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, citat de Economedia, a declarat că proiectul de lărgire la patru benzi a semiinelului sudic de pe DNCB prevede și modernizarea unei parcări pentru camioane din zonă. În prezent, lucrările sunt în plină desfășurare, iar videoclipul de ansamblu a fost filmat cu drona de Ionuț Ivașca și postat pe canalul său de YouTube. În filmare se poate observa că lucrările sunt avansate și că pe porțiunea de lărgire a celor două benzi s-au turnat deja câteva straturi necesare pentru a ajunge la rezultatul final al șoselei. De asemenea, videoclipul arată și parcarea pentru camioane de la km 54+765, care va fi modernizată pentru a asigura accesul din toate direcțiile către intersecția giratorie proiectată pe Centura București Sud.
În plus, trotuarele și iluminatul public sunt aproape finalizate pe o porțiune mare din zona în care Centura București Sud a fost lărgită, potrivit surselor. Proiectul de modernizare a Centurii Sud din București în zona intersecției cu Autostrada A1 București-Pitești face parte dintr-un proiect de aproximativ 600 de milioane de lei pentru lărgirea la patru benzi a întregii distanțe de 22 km dintre A1 și Glina (A2).
Planul include, de asemenea, construcția de noi pasaje la intersecțiile principale, cum ar fi intersecția Centura București-DN5 (în care pasajul peste DN5 va fi, de asemenea, reabilitat), pasajul subteran pe CB km 44+725-DC18 (Măgurele), intersecția Centura București-DC20 (Vârteju) și Cazarma Măgurele km 46+040, și intersecția Centura București-DN6 (Alexandria).