Exista cate un truc sau o cale mai rapida pentru orice! Desigur, nu exista SEO mai rapid, dar exista trucuri la care poti apela pentru a face intreg procesul de optimizare mult mai usor. Evident, aceste trucuri pot imbunatati si rezultatele optimizarii pe termen lung.
Pe scurt, articolele de acest gen merita mereu citite. Mai mult decat atat, trucurile prezentate aici vin direct de la experti in industria de marketing digital. Orice informatie este de ajutor atunci cand incerci sa te adaptezi mediului online – nu uita acest lucru!
Exploateaza functia featured snippets
Aceste featured snippets sunt casute de text afisate direct in pagina de rezultate a cautarii si contin un raspuns scurt si la obiect privind cautarea realizata de utilizator. Informatia poate fi introdusa in articol si optimizata special pentru a fi identificata mai usor si luata in calcul pentru features snippets sau poate fi marcata cu ajutorul unor unelte precum Schema Markup.
In general, este considerat ca raspunsurile clare si la obiect sa vina imediat dupa heading-ul aferent acestora. Astfel, daca ai un subtitlu care intreaba ce este SEO?, raspunsul vine imediat dupa, eventual formatat intr-un mod special – fara introduceri creative si alte lucruri similare.
Volumul de cautari – diversitatea este cheia
Multi dintre cei care abia incep sa faca optimizare SEO sunt de parere ca nu pot concura cu alte website-uri atunci cand aleg cuvinte cheie cu un volum mare de cautari. Astfel, se indreapta doar spre cele cu un volum mic, in jur de 100 de cautari lunare. Acest lucru este intr-adevar recomandat – dar cuvintele cheie cu un volum mare de cautari nu trebuie ignorat.
Mai exact, website-ul tau trebuie sa se afle in echilibru in privinta celor doua tipuri de cuvinte cheie. Vei vrea ca homepage-ul, de exemplu, sa fie optimizat pe cuvantul cheie principal aferent nisei tale, in timp ce un articol sau o pagina secundara pe un cuvant cheie similar dar cu un volum mic de cautari lunare.
Schimba cat mai putin sau deloc URL-urile
Un URL nu ar trebui schimbat, mai ales dupa ce acesta a fost indexat de catre motoarele de cautare. Procesul de optimizare SEO este bazat, in mare, pe cereri de indexare dupa finalizarea optimizarii unei pagini sau unui articol.
Astfel, dupa finalizare si indexare, URL-ul trimis catre motorul de cautare este utilizat pentru ca pagina ta sa fie gasita mai usor de catre utilizatori. Daca URL-ul este schimbat, atunci lucrurile sunt date putin peste cap, existand si posibilitatea de aparitie a anumitor erori (pagini negasite, redirectionari aleatorii etc.)
Elimina continut care nu aduce beneficii
In timp, website-ul tau va acumula continut. Chiar daca faci optimizare SEO pentru fiecare text sau pagina in parte, nu toate vor aduce beneficii platformei tale. Dimpotriva chiar, prezenta continutului care nu are performante bune in rezultatele cautarii poate avea efecte negative asupra autoritatii website-ului tau.
Asadar, este indicat sa elimini continutul care nu aduce beneficii (trafic redus, de exemplu), astfel marind viteza website-ului tau si eliminarea resurselor disponibile la nivel de platforma.
Stiai deja aceste trucuri? Ei bine, atunci tot ce iti ramane de facut este sa apelezi la agentia de marketing digital The Markers! Cu ajutorul departamentului dedicat, expertii The Markers iti pot oferi servicii de optimizare SEO realizate la superlativ!