Stelian Bujduveanu, viceprimarul general al Municipiului București, a dezvăluit că Primăria Capitalei are intenția de a recruta personal în cadrul Comisiei Tehnice de Circulație a orașului. Autoritățile publice au publicat, de asemenea, lista cerințelor pentru ocuparea posturilor disponibile.
Persoanele din București care doresc să lucreze în cadrul Primăriei Generale au fost informate că instituția își mărește echipa de specialiști în domeniul traficului și parcărilor. Stelian Bujduveanu a anunțat marți, 11 iulie 2023, că se caută noi angajați pentru echipa CTC (Comisia Tehnică de Circulație).
De acum înainte deciziile pentru soluții de trafic se iau împreuna cu ingineri, urbaniști și arhitecți din mediul privat.
Dacă ai experiență în Arhitectură, Urbanism, Inginerie, Construcții sau Transporturi depune CV-ul și, împreună, hai să punem în aplicare soluții de trafic și parcări pentru orașul nostru, București.
Persoanele interesate pot trimite CV-urile lor la adresa de e-mail: ctc@pmb.ro. Data limită până la care cetățenii pot depune aplicații este 21 iulie 2023. Stelian Bujduveanu a furnizat și o listă a condițiilor pe care candidații trebuie să le îndeplinească pentru a obține un post. Aceste condiții acoperă atât aspecte legate de educație, cât și de experiență.
Viceprimarul General al Capitalei a comunicat că fiecare persoană interesată trebuie să îndeplinească câte o condiție din fiecare categorie.
Studii
- Absolvent de studii superioare tehnice în domeniile Arhitectură, Urbanism, Inginerie, Construcții sau Transporturi.
- Absolvent al Academiei de Poliție.
- Absolvent al unor cursuri postuniversitare, masterat sau doctorat în domeniile Arhitectură, Urbanism, Construcții Civile, Construcții Industriale, Drumuri și Poduri sau Transporturi.
Experiență
- Experiență de minim 10 ani într-o companie de proiectare cu specific tehnic, în domeniile Arhitectură și Urbanism, Birou de Structuri, birou de proiectare drumuri, poduri și transporturi.
- Participarea la proiectarea, coordonarea și autorizarea unor proiecte cum ar fi Planuri Urbanistice Zonale (PUZ-PUD), proiecte de drumuri, studii de fezabilitate, proiecte de clădiri publice, birouri, instituții, servicii sociale sau hoteluri și proiecte de comerț.
- Experiență de minim 5 ani într-o poziție de conducere sau șef de proiect în proiectarea unor obiective specifice.
- Experiență de minim 2 ani într-o instituție publică cu atribuții în domeniul urbanismului, transporturilor, infrastructurii sau calitatea de membru într-o comisie tehnică în aceste domenii la nivel local sau central.
- Atestarea dreptului de semnătură în conformitate cu organizația profesională din care fac parte: AGIR, OAR, RUR.
- Prezentarea unui portofoliu de proiecte și specificarea poziției ocupate în cadrul acestora (proiectant, șef de proiect, consultant, întocmitor).
Evaluarea candidaților se va realiza pe baza experienței și portofoliului acestora.