Ghișeele Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale Sector 3 vor fi deschise publicului, inclusiv sâmbătă, 30 septembrie, potrivit anunțului făcut de Primăria Sectorului 3. Rezidenții din Sectorul 3 vor avea posibilitatea de a-și achita obligațiile fiscale și sâmbătă, 30 septembrie, când ghișeele DGTIL vor fi deschise între orele 8:30 și 16:30.
Persoanele fizice pot veni în intervalul menționat la sediile din următoarele zone:
- str. Sf. Vineri nr. 32,
- str. Câmpia Libertății nr. 36,
- str. Lucrețiu Pătrășcanu nr. 3-5.
Primăria Sectorului 3 reamintește că, potrivit Codului Fiscal, data de 30 septembrie a fiecărui an este termenul scadent pentru plata tuturor impozitelor și taxelor locale aferente semestrului al doilea. Contribuabililor li se recomandă să-și achite obligațiile la termen pentru a evita plățile suplimentare sub formă de majorări de întârziere.
Rezidenții din Sectorul 3 au la dispoziție mai multe modalități de plată, inclusiv plata online prin intermediul platformei ghiseul.ro. De asemenea, pot achita taxele și impozitele la automatele de încasare din centrele comerciale Auchan Titan, Auchan Vitan, București Mall și Park Lake, la oficiile poștale sau agențiile CEC din Sectorul 3, prin virament bancar sau la sediile Direcției Generale Impozite și Taxe Locale din sector.
Primăria Sectorului 3 aduce la cunoștință locuitorilor săi că platforma de gestionare a parcărilor de reședință a fost îmbunătățită cu noi funcționalități. Iată detaliile celei mai semnificative îmbunătățiri a sistemului GIS (Gestionarea Informațiilor Geografice):
- Introducerea unei noi categorii de utilizatori, respectiv „Oaspeți”. Această opțiune permite proprietarilor de apartamente să înregistreze oaspeții care sosesc cu autovehicule, facilitând astfel procesul de parcare temporară.
Această actualizare a platformei are scopul de a face gestionarea parcărilor de reședință mai eficientă și mai ușoară pentru rezidenții Sectorului 3.
„Cea mai importantă modificare a acesteia permite atribuirea automată a autorizațiilor noi pentru parcare, în câteva minute de la depunerea solicitării, în funcție de disponibilitatea locurilor din zona pentru care se face solicitarea, fiind eliminate astfel perioadele de așteptare”.
Fiecare solicitant trebuie să creeze un cont pe platforma de gestionare a parcărilor de reședință. Acest cont le permite să completeze ulterior cererile, să aducă actualizări sau să trimită sesizări, și oferă acces la autorizația de parcare.
După ce cererea este depusă prin email și confirmată, solicitanții vor primi la adresa de email specificată datele de autentificare în contul lor. Aceste date trebuie introduse în platforma pentru parcări a Primăriei Sectorului 3, Aici, făcând clic pe butonul „Autentificare” de pe pagina principală.
Este important de menționat că această îmbunătățire a sistemului GIS se aplică exclusiv parcărilor de reședință, destinate locuitorilor care locuiesc la adresele pentru care solicită autorizațiile. Platforma permite locuitorilor din București care dețin deja o autorizație de parcare în Sectorul 3, fie aceasta nominală sau nenominală, să-și creeze conturi pentru a gestiona mai eficient informațiile legate de parcarea lor. Utilizatorii pot utiliza aceste conturi pentru a actualiza datele, a înregistra sesizări sau a efectua alte solicitări.