Locuitorii din Sectorul 6 care au participat la programul Rabla Local și s-au înscris pe site-ul afm.ro pot începe procesul de verificare și atestare a eligibilității autovehiculului uzat și a proprietarului la Primăria Sectorului 6, începând de astăzi, 9 octombrie. Această etapă poate fi completată online, simplu și rapid, pe Portalul de Servicii Digitale al Primăriei.
Procesul de înregistrare a persoanelor fizice pe portalul online al Primăriei Sectorului 6 este simplu și rapid și reprezintă o etapă necesară în cadrul programului Rabla Local.
Primăria Sectorului 6 a informat că persoanele înscrise trebuie să aibă doar cartea de identitate, iar celelalte documente necesare vor fi obținute de către instituție de la alte autorități. Până în prezent, 1.090 de cetățeni s-au înscris în program și au propus spre casare două sau trei autovehicule. Aceștia au primit instrucțiuni prin e-mail vineri cu privire la pașii următori. Primăria Sectorului 6 va verifica și atesta eligibilitatea autovehiculului uzat și a proprietarului.
Această etapă se va încheia la data de 20 octombrie, ora 23:59. În cazul în care nu sunt proprietarii autovehiculului de casat, cei care au înscris mașina trebuie să prezinte o procură de la proprietarul de drept.
Procesul de înregistrare la Primăria Sectorului 6 poate fi efectuat online, după cum urmează:
- Persoanele înscrise trebuie să acceseze portal.primarie6.ro, în secțiunea Rabla Local (disponibilă începând de astăzi). Cetățenii care nu au un cont pe Portalul de Servicii Digitale al Primăriei Sectorului 6 trebuie să își creeze unul și să se autentifice. Detalii pot fi aflate de AICI.
- Se completează cererea online cu datele personale și informațiile despre autovehiculul de casat.
- Se bifează toate declarațiile pe proprie răspundere.
- Persoanele fizice trebuie să selecteze modul în care doresc să primească prima de casare în valoare de 3.000 de lei: prin transfer bancar (în acest caz, se atașează un extras de cont) sau în numerar, la casieria Primăriei Sectorului 6.
Detalii despre pașii de înregistrare pe Portalul de Servicii Digitale pot fi găsite Aici.
O altă opțiune de înregistrare la Primăria Sectorului 6 este cea fizică, care se poate face în centrele DGITL (Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale).
Dacă persoanele întâmpină dificultăți în procesul de înregistrare online, pot solicita asistență telefonică de la inspectorii DGITL, apelând numărul de telefon 021 413 77 90.
După încheierea acestei etape, urmează preanaliza dosarului, care va dura 9 zile lucrătoare. Persoanele aprobate vor primi contractul de finanțare prin e-mail. Cu ajutorul acestui contract, vor putea preda autovehiculul uzat pentru casare și îl vor scoate din circulație.