Merita Citit

Merita sa citesti cele mai bune articole.

  • Life
  • Magazin
  • Tech
  • Medical
  • Casa&Gradina
© 2023 Meritacitit.ro
Font ResizerAa

Merita Citit

Merita sa citesti cele mai bune articole.

Font ResizerAa
Search
  • Life
  • Magazin
  • Tech
  • Medical
  • Casa&Gradina
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Merita Citit > Blog > Tech > De la SEO la CRO: Cum să optimizezi întregul funnel de vânzare
Tech

De la SEO la CRO: Cum să optimizezi întregul funnel de vânzare

Ultimul Update 2025/04/14 at 7:00 AM
Publyo.ro Published 7 aprilie 2025
Distribuie
4 Min Read
Distribuie

Optimizarea întregului funnel de vânzare este esențială pentru orice companie care dorește să își crească conversiile și să își maximizeze veniturile. Din momentul în care un potențial client ajunge pe site-ul tău și până când finalizează o achiziție, fiecare etapă din acest proces trebuie să fie optimizată corect.

Contine
1. Înțelegerea Funnel-ului de Vânzare2. SEO pentru Atracție: Cum Să Atragă Traficul Relevante3. CRO pentru Conversii: Cum Să Transformi Vizitatorii în Clienți

Iar acest lucru presupune integrarea unor strategii eficiente de SEO (Search Engine Optimization) și CRO (Conversion Rate Optimization).

1. Înțelegerea Funnel-ului de Vânzare

Funnel-ul de vânzare este o metaforă pentru procesul prin care un client potențial trece, de la momentul în care află despre produsul sau serviciul tău, până la momentul în care efectuează o achiziție. Acesta este împărțit în mai multe etape, care includ:

  • Atracția: Potențialii clienți află despre brandul tău prin diverse canale de marketing, precum SEO, reclame pe rețele sociale sau conținut informativ.
  • Considerarea: Vizitatorii de pe site-ul tău încep să ia în considerare produsul sau serviciul oferit și să îl compare cu opțiunile concurenței.
  • Conversia: Este momentul în care un potențial client face pasul final și efectuează o achiziție sau o altă acțiune dorită.

2. SEO pentru Atracție: Cum Să Atragă Traficul Relevante

Optimizarea pentru motoarele de căutare – SEO – este esențială pentru atragerea unui trafic relevant către site-ul tău. Atunci când utilizatorii caută produse sau servicii în domeniul tău de activitate, trebuie să fii acolo, în primele rezultate ale căutărilor, pentru a capta atenția lor.

  • Cercetarea cuvintelor cheie: Identifică cuvintele cheie pe care publicul tău le folosește pentru a căuta soluții în domeniul tău. Aceste cuvinte cheie trebuie integrate în mod natural în conținutul site-ului tău.
  • Optimizarea paginilor de produs sau serviciu: Asigură-te că paginile tale de produs sunt optimizate pentru cuvintele cheie relevante, dar și pentru experiența utilizatorului. Astfel, vizitatorii vor găsi mai rapid ceea ce caută.

Un site bine optimizat pentru SEO este primul pas către atragerea vizitatorilor care sunt deja interesați de ceea ce oferi, iar acest lucru poate fi susținut de o agenție de marketing digital ca TractionKeys, care te poate ajuta să implementezi o strategie SEO adaptată nevoilor tale specifice.

3. CRO pentru Conversii: Cum Să Transformi Vizitatorii în Clienți

Odată ce ai atras vizitatori pe site-ul tău, următorul pas este să te asiguri că aceștia vor deveni clienți. Aici intervine optimizarea ratei de conversie (CRO). CRO presupune îmbunătățirea site-ului tău și a experienței utilizatorului pentru a încuraja vizitatorii să facă acea acțiune finală – fie că este vorba despre achiziționarea unui produs, completarea unui formular de contact sau abonația la newsletter.

Câteva tehnici de CRO care pot fi implementate sunt:

  • Optimizarea paginilor de destinație: Asigură-te că paginile de destinație sunt clare și concize, cu un design care să ghideze utilizatorii către acțiunea dorită.
  • Testarea A/B: Testează diferite versiuni ale paginilor tale pentru a vedea care funcționează mai bine în ceea ce privește conversiile. Aceste teste pot include schimbări de design, texte sau chiar oferte speciale.

Citeste si...

De ce nu e business-ul tău pe social media în 2025?

Industria 4.0: Avantajele ERP și APS în procesul de producție

Cele mai bune servicii de mentenanta si intretinere pentru un site web

Scaunele de gaming : nu sacrifica confortul pentru pret

Produsele refurbished îți fac cu ochiul? – Ce trebuie să ai în vedere înainte de lua o decizie

Publyo.ro 14 aprilie 2025 7 aprilie 2025
Distribuie Articol
Facebook Twitter Email Print
By Publyo.ro
Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional. Pasiunea mea pentru lumea virtuala se traduce in creare si dezvoltare de site-uri si portaluri, atat externe, cat si pentru portofoliul intern.
Articol Precedent Semnal de alarmă tras de investitorii străini. Birocraţia şi instabilitatea fiscală afectează investiţiile în România
Urmatorul Articol Explozie la o magistrală de metrou aflată în lucrări, în Sectorul 1 al Capitalei. Un bărbat a fost rănit
© 2023 Meritacitit.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?